Madde the 67 beetle

Page 4 of 4 Previous  1, 2, 3, 4

Go down

Madde the 67 beetle - Page 4 Empty Re: Madde the 67 beetle

Post by bakertim2 on Wed Nov 10, 2010 9:35 pm

Got all the glass, door panels, and seats in. Bled the brakes but still need to adjust them and get an engine together and installed. Then I still have to get insurance and tag. Dang it's hard to get things done when I have to work everyday (just working at my dads this week).
bakertim2
bakertim2
Dub God

Number of posts : 3230
Age : 54
Location : Dallas, Ga.
Registration date : 2008-10-16

View user profile

Back to top Go down

Madde the 67 beetle - Page 4 Empty Re: Madde the 67 beetle

Post by LB Bedwell on Wed Nov 10, 2010 9:39 pm

dang, knocking it out man, good luck on the back stretch
LB Bedwell
LB Bedwell
Dub Crazy

Number of posts : 540
Age : 39
Location : Marietta
Registration date : 2010-05-20

View user profile

Back to top Go down

Madde the 67 beetle - Page 4 Empty Re: Madde the 67 beetle

Post by callahan on Wed Nov 10, 2010 11:05 pm

come on you can do it!
i'd come help if i had the gas money lol
callahan
callahan
Out of Control Dubber

Number of posts : 1271
Age : 28
Location : Acworth, GA
Registration date : 2010-02-06

View user profile https://www.facebook.com/#!/profile.php?id=1030359664

Back to top Go down

Madde the 67 beetle - Page 4 Empty Re: Madde the 67 beetle

Post by bakertim2 on Mon Nov 15, 2010 8:23 pm

Well, Madde has moved on to greener pastures. seems like I can't keep one long enough to see them finished. I guess oneday I'll find that perfect project car that I won't get rid of. Andrew promises to keep us posted on the progress. Good luck Madde
bakertim2
bakertim2
Dub God

Number of posts : 3230
Age : 54
Location : Dallas, Ga.
Registration date : 2008-10-16

View user profile

Back to top Go down

Madde the 67 beetle - Page 4 Empty Re: Madde the 67 beetle

Post by lil cuz on Mon Nov 15, 2010 10:26 pm

Yep she has a new home and i cant wait to finish her. I think my wife's head is gonna explode if she hears any more about the new project. haha. I have a couple friends that are going to help me get it rolling. i have a 1600 sp i am putting together to go in her but i need a good single port head or a set of dual ports if anyone has some cheap. Thanks tim and i will deff. keep everyone posted.
lil cuz
lil cuz
Dub Noob

Number of posts : 15
Age : 30
Location : rome
Registration date : 2010-05-26

View user profile

Back to top Go down

Madde the 67 beetle - Page 4 Empty Re: Madde the 67 beetle

Post by lil cuz on Wed Nov 17, 2010 10:09 pm

Well i made some progress tonite.. i got some of the tins prepped and painted. they are looking really good. waiting on a couple parts to come in for the engine then it will be going together, hopefully this weekend.. i cant wait to drive this thing!!!
lil cuz
lil cuz
Dub Noob

Number of posts : 15
Age : 30
Location : rome
Registration date : 2010-05-26

View user profile

Back to top Go down

Madde the 67 beetle - Page 4 Empty Re: Madde the 67 beetle

Post by lil cuz on Wed Nov 17, 2010 10:21 pm

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=162065367163082&set=a.162065363829749.24384.100000788608743

Heres a couple pics of the tins... i cant figure out how to upload inages.. so heres a link
lil cuz
lil cuz
Dub Noob

Number of posts : 15
Age : 30
Location : rome
Registration date : 2010-05-26

View user profile

Back to top Go down

Madde the 67 beetle - Page 4 Empty Re: Madde the 67 beetle

Post by bakertim2 on Wed Nov 17, 2010 10:32 pm

You have to get an account with something like photobucket then copy and paste
bakertim2
bakertim2
Dub God

Number of posts : 3230
Age : 54
Location : Dallas, Ga.
Registration date : 2008-10-16

View user profile

Back to top Go down

Madde the 67 beetle - Page 4 Empty Re: Madde the 67 beetle

Post by lil cuz on Wed Nov 17, 2010 10:36 pm

10-4
lil cuz
lil cuz
Dub Noob

Number of posts : 15
Age : 30
Location : rome
Registration date : 2010-05-26

View user profile

Back to top Go down

Madde the 67 beetle - Page 4 Empty Re: Madde the 67 beetle

Post by 67vdub on Thu Nov 18, 2010 1:44 am

Time to start working on the BAY
67vdub
67vdub
Dub Crazy

Number of posts : 689
Age : 39
Location : Dallas Ga
Registration date : 2010-03-25

View user profile http://<style>.ig-b- { display: inline-block; } .ig-b- img

Back to top Go down

Madde the 67 beetle - Page 4 Empty Re: Madde the 67 beetle

Post by rpm750 on Thu Nov 18, 2010 7:09 am

lil cuz wrote:https://www.facebook.com/photo.php?fbid=162065367163082&set=a.162065363829749.24384.100000788608743

Heres a couple pics of the tins... i cant figure out how to upload inages.. so heres a link

Use the URL code from Facebook and then paste that into the insert image box on the task bar above where you type your post text.

The system here will look that pic up on Facebook and load it here!
rpm750
rpm750
Dub God

Number of posts : 2258
Age : 55
Location : Out in the shop.
Registration date : 2008-11-11

View user profile http://forum.georgiadubs.com/

Back to top Go down

Madde the 67 beetle - Page 4 Empty Re: Madde the 67 beetle

Post by Attorney Isaiah Loophole on Thu Nov 18, 2010 7:12 am

Madde the 67 beetle - Page 4 149224_162065367163082_100000788608743_257014_5919535_n
Madde the 67 beetle - Page 4 148651_162065387163080_100000788608743_257015_802989_n

_________________
1958 Euro Beetle "Raggedy Anne"
1959 Ghia "Elvira"
1961 Beetle "Old Blue"
1964 Beetle "Pat"
1966 Chevy C10 swb fleetside
1967 Black Friday Bus

Bryce
Attorney Isaiah Loophole
Attorney Isaiah Loophole
Dub General

Number of posts : 4955
Age : 33
Location : Griffin, GA
Registration date : 2008-07-20

View user profile http://forum.georgiadubs.com

Back to top Go down

Madde the 67 beetle - Page 4 Empty Re: Madde the 67 beetle

Post by bakertim2 on Thu Nov 18, 2010 8:15 am

67vdub wrote:Time to start working on the BAY
That's the plan Vern.
bakertim2
bakertim2
Dub God

Number of posts : 3230
Age : 54
Location : Dallas, Ga.
Registration date : 2008-10-16

View user profile

Back to top Go down

Madde the 67 beetle - Page 4 Empty Re: Madde the 67 beetle

Post by LB Bedwell on Thu Nov 18, 2010 10:35 am

if you need some practice let me know,I have a donor lol
LB Bedwell
LB Bedwell
Dub Crazy

Number of posts : 540
Age : 39
Location : Marietta
Registration date : 2010-05-20

View user profile

Back to top Go down

Madde the 67 beetle - Page 4 Empty Re: Madde the 67 beetle

Post by bakertim2 on Thu Nov 18, 2010 4:40 pm

LB Bedwell wrote:if you need some practice let me know,I have a donor lol
I think my bus should be the Guinea pig. Can't wait to get started on Elke. She's gonna be bitchin'
bakertim2
bakertim2
Dub God

Number of posts : 3230
Age : 54
Location : Dallas, Ga.
Registration date : 2008-10-16

View user profile

Back to top Go down

Madde the 67 beetle - Page 4 Empty Re: Madde the 67 beetle

Post by Bugman114 on Fri Nov 19, 2010 5:44 pm

Attorney Isaiah Loophole wrote:Madde the 67 beetle - Page 4 149224_162065367163082_100000788608743_257014_5919535_n
Madde the 67 beetle - Page 4 148651_162065387163080_100000788608743_257015_802989_n

lets see someone try to get such a nice fit with an empi shroud..... ain't gonna happen, lol. OG tin rocks Madde the 67 beetle - Page 4 Rocknroll2
Bugman114
Bugman114
Dub God

Number of posts : 2461
Age : 30
Location : Ellenwood, GA
Registration date : 2008-08-09

View user profile

Back to top Go down

Madde the 67 beetle - Page 4 Empty Re: Madde the 67 beetle

Post by Grifspop on Fri Nov 19, 2010 8:00 pm

Bugman114 wrote:
Attorney Isaiah Loophole wrote:Madde the 67 beetle - Page 4 149224_162065367163082_100000788608743_257014_5919535_n
Madde the 67 beetle - Page 4 148651_162065387163080_100000788608743_257015_802989_n

lets see someone try to get such a nice fit with an empi shroud..... ain't gonna happen, lol. OG tin rocks Madde the 67 beetle - Page 4 Rocknroll2

X2
Grifspop
Grifspop
Dub God

Number of posts : 2323
Location : Someplace you wouldn't think to look
Registration date : 2009-04-14

View user profile

Back to top Go down

Madde the 67 beetle - Page 4 Empty Re: Madde the 67 beetle

Post by lil cuz on Sat Nov 20, 2010 11:37 pm

Fits like a glove and looks great. i got the majority of the engine together tonite... just got a few more things to do and she will be ready to go in.
lil cuz
lil cuz
Dub Noob

Number of posts : 15
Age : 30
Location : rome
Registration date : 2010-05-26

View user profile

Back to top Go down

Madde the 67 beetle - Page 4 Empty Re: Madde the 67 beetle

Post by lil cuz on Mon Jan 31, 2011 5:41 pm

madde isrunning and driving... and she is a beast... still looking to sell her or trade for??? i would like another bug to daily drive or a bus.
lil cuz
lil cuz
Dub Noob

Number of posts : 15
Age : 30
Location : rome
Registration date : 2010-05-26

View user profile

Back to top Go down

Madde the 67 beetle - Page 4 Empty Re: Madde the 67 beetle

Post by bakertim2 on Mon Mar 07, 2011 10:28 pm

A little birdie told me that Madde got an altitude adjustment.
bakertim2
bakertim2
Dub God

Number of posts : 3230
Age : 54
Location : Dallas, Ga.
Registration date : 2008-10-16

View user profile

Back to top Go down

Madde the 67 beetle - Page 4 Empty Re: Madde the 67 beetle

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 4 of 4 Previous  1, 2, 3, 4

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum